Ο Προκόπης Κ. Θεοδωρίδης είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Από τον Σεπτέμβριο του 2024 είναι Κοσμήτορας της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Ξεκίνησε τις σπουδές του από το ΤΕΙ Πειραιά όπου και αποφοίτησε από το Τμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης των Επιχειρήσεων. Συνέχισε τις σπουδές του στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης των Επιχειρήσεων και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο University of Stirling στην Σκωτία (MSc in Marketing). Είναι Διδάκτορας του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης των Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο είναι συντονιστής της ΘΕ ΔΕΟ23 «Μάρκετινγκ Ι» στο ΠΠΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων & Οργανισμών (ΔΕΟ)».
Υπηρέτησε για 14 συνεχή έτη στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων του Πανεπιστήμιου Πατρών όπου διετέλεσε Προέδρος του Τμήματος και Διευθυντής στο ΠΜΣ «ΜΒΑ Διοίκηση Επιχειρήσεων Τροφίμων» και στο Εργαστήριο «Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αγροτικού Χώρου».
Το ερευνητικό του ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στα πεδία της συμπεριφοράς του καταναλωτή, στην σχέση του μάρκετινγκ με την βιώσιμη ανάπτυξη, μάρκετινγκ τροφίμων, εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ και στο εσωτερικό μάρκετινγκ. Έχει παρουσιάσει ερευνητικές μελέτες σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια και συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ), όπου υπηρέτησε ως Γραμματέας από το 2014 έως το 2023, και της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC).